Re[3]: wspol- i przeciwprad

Autor: klechu <klechu13_at_poczta.okay.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 09:32:36 MET DST

KT> mam pytanko,

KT> otoz , codziennie wykonuje rutynowo analizy na obecnosc
KT> ditiokarbaminianow w surowcach zielarskich

KT> w zestaiwe jest tez miedzy innymi chlodnica Lebiega, ustawiona pionowo

KT> jak w tym zestawie zastosowac przeciwpradowosc:-) ?

KT> jak ktos mi powie to bedzie dobry :-)

KT> pozdrawiam

KT> Krzysztof :-)

Pary idš do góry, więc woda musiałaby iœć w dół, czy tak? W takim
razie trzeba byłoby wylotowy wšż, ten od dołu, œcisnšć œciskaczem żeby
wymusić mały przepływ, taki zeby przy podawaniu wody na górę cała
chłodnica była wypełniona. Ale jak rozumiem to czysto teoretyczne
pytanie? :)
pozdr
Krzysiek Kleszcz