Popieram (poprzednio:Re: Inaczej to powiem.)

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 18:00:43 MET DST

> Mc'Donald też niektórym smakuje.
> Bardzo lubie czytać to może dlatego mam o tym takie zdanie.
> Smacznego panom:
> W Komeda
---------
Popieram Wojtka. Co za dużo to niezdrowe.
A tak na marginesie, to część z nas (w tym niestety chyba i ja
[autokrytyka]) wypisujemy takie dziwne rzeczy!! Dzieje się tak dlatego, że
nam wydaje się, że jesteśmy anonimowi, ale niestety - nie jesteśmy. Wielu
wypowiedzi nie byłoby, gdybyśmy siedzieli w jednym pomieszczeniu. A tu w
internecie - niestety powstają dość zarozumiałe wypowiedzi, a my, bracia =
chemicy powinniśmy się bardziej szanowac i wzajemnie wspierać. To już ktoś
przede mną powiedział, że wcale niewykluczone jest, że się kiedys spotkamy;
więc lepiej by było, żeby potem nie trzeba było wstydzić się swoich
wypowiedzi. A Romana i tak nikt nie zmieni. Ma obszerna wiedzę, ale lubi być
Panem Twardowskim z "Pani Twardowskiej" (śmieszy, tumani, przestrasza). I
oczywiście nie zawsze ma rację, miewa swoje chandry i wtedy mówi takie
rzeczy, ze na drugi dzień zmienia się "z żołnierza w zająca"
    serdecznie pozdawiam braci chemików!
sp