amoniakalna woda i jej otrzymywanie

Autor: Rafał Bombolewski <sirbombel1_at_wp.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 21:17:15 MET DST

Witam,

Czy kto[ z Was wie, kiedy zaczeto uzywac wody amoniakalnej?
Kiedy nauczono sie ja w ogole wydobywac (ja lub amoniak)?
I kolejne pytania:
Jakie sa "naturalne" metody otrzymywania amoniaku? Mam na mysli
takie, ktore mogilby uzywac ludzie w przeszlosci, bez aparatury?
Czy jesli w czasie rozkladu szczatek organicznych (bialek)
wydziela sie amoniak, to mozna go jakos wydestylowac z
innychwydzielajacych sie gazow?

Pozdrawiam, Rafal.

Pamiętaj! Już niebawem Dzień Matki - zrób jej niespodziankę!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fzakupy.wp.pl%2Fdzien_matki.html&sid=181