Re: Edytory wzorow chemicznych

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Wed 19 May 2004 - 09:07:16 MET DST

> Sek w tym iz wine ktorego instalowalem nie
> chce dzialac plynnie pod fedora.

Nigdy nie Uzywalem fedory, ale z doswiadczenia z innymi systemami
moge powiedziec, ze ISISa nie udalo mi odpalic pod Wine. Chemin nie
probowalem. Udalo mi sie tez uruchomic gchemical, Xdrawchem i
chemtool. Wszystkie sa porownywalne, ale w moim mniemaniu ustepuja
znacznie ISISowi czy ChemWin. Niestety na tym polu linuks wypada
słabo. Dzisiaj ukazala sie najnowsza wersja Fedory - Fedora2, moze
tam cos bedzie, albo przynjamniej bedziesz mial mniejsze problemy z
wine, ktore powino byc standardowo w dystrybucji. A co do
wspomnianych aplikacji linuksowych - sprobuj je zainstalowac ze
zrodel zamiast z pakietow, bedziesz mial najnowsze wersje (o ile sie
uda) i lepiej dostosowane do Twojego systemu.

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/