Re: Tlenek węgla

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Tue 18 May 2004 - 21:09:01 MET DST

 Świeżo destylowany tabun nie ma zapachu. Inne BST też nie mają.
---------
> Ojoj, to co Wy tam produkujecie..... :)
> Kazik W.
-------------
Kazik!
Nie chciałbym, zebyś mnie mylił z Romanem. Nie produkujemy. Konwencja o
zakazie broni chemicznej nam tego zabrania. Nie zabrania w naszym przypadku
mieć tych związków w ilości do 100 g w przeciagu roku. Rozumiesz, jesli
tęgie mózgi elektroniczne(cóż za przypadkowy zbieg nazw) wymyślą jakiś nowy
przyrząd do monitorowania atmosfery na zawartość BST, to trzeba im do
wyskalowania takiego przyrządu dostarczyć tego "Besta" . Jeśli się nie mylę,
to są instytucje, którym na specjalnych warunkach zezwala się syntezować do
10 kg tych związków.
Mnie w tej poprzedniej wypowiedzi chodziło o to tylko, że prawie wszystkie
BST nie mają zapachu. I tlenek wegla mnie w tym względzie nie zadziwia.
sp