Edytory wzorow chemicznych

Autor: Jerzy Peszke <j.peszke_at_rocketmail.com>
Data: Tue 18 May 2004 - 13:50:51 MET DST

Szanowne Kolezanki, Szanowni Koledzy,

Mam problem ntury raczej informatycznej, aczkolwiek
zwiazanej z chemia. Poszukuje mianowicie w miare
normalnego edytora wzorow chemicznych pracujacego pod
Linuxem, konkretnie Fedora. Jedyne co mi sie udalo
odpalic i chodzi w miare przyzwoicie to CHEMTOOL 1.6.
Molden, Xdrawchem, gchemical - niestety odmawiaja
wspolpracy pod tym jadrem. Przegladalem juz chyba
wszystkie mozliwe strony w sieci i ..... niewiele z
nich wyczytalem. Poszukuje czegos na ksztalt
chemwind'a czy Isis Draw'a. Czy ktos moglby mi sluzyc
rada w tej materii?

Pozdrawiam

Jurek