Re: Sprzedaż odczynników

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Mon 17 May 2004 - 17:01:18 MET DST

> Bo o dziwo oczyszczanie cyjanków tak by uzyskiwać produkt
> co najmniej czysty jest bardziej praco i czasochłonne niż ich synteza
------------
Nie wiem, czego się dziwisz, zawsze w chemii wyodrębnianie produktu syntezy
z mieszaniny poreakcyjnej było najtrudniejszym etapem syntezy. Syntezę kazdy
zrobić może , ale wyodrębnienie i oczyszczenie produktu - o to, to już udaje
się tylko Chemikom. Chemikant tego nie zrobi. (porównaj: Muzyk i muzykant).
------------
> Piszę o tym bo chciałby się dowiedzieć jak duży byłby popyt na cyjanki
> tzn. czy dużo osób chciałoby kupić techniczny cyjanek potasu.
> Tomasz Żyguła
Zdaje się, że handel cyjankami jest silnie limitowany i monitorowany, więc
tak jak bimber - robić możesz, ale legalnie sprzedawać - nie.
Post Scriptum:
Co do bimbru - też mogę się mylić - mozliwe, ze przy obecnych przepisach
prawa zakazane jest też jego wytwarzanie. Po prostu- nie wiem
sp