Sprzedaż odczynników

Autor: Tomasz Żyguła <thomrt_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 May 2004 - 13:50:05 MET DST

W końcu udało mi się dopracować syntezę cyjanków sodu i potasu
z węglanów tych metali , mocznika i węgla drzewnego by uzyskać
dobrą wydajność cyjanków.

Dzięki temu mogę produkować je tanio i w dużej ilości ze względu
na dostępność surowców i energii (energii cieplnej w moim przypadku)

Ostatnio też wpadłem na pomysł by uzyskiwać węglan potasu z popiołu
drzewnego co obniża cenę produkcji cyjanku potasu

Otrzymane cyjanki są oczywiście czystości technicznej. Ciągle jeszcze
pracuję nad znalezienien taniego i wydajnego sposobu ich oczyszczania
Bo odziwo oczyszczanie cyjanków tak by uzyskiwać produkt
co najmniej czysty jest bardziej praco i czasochłonne niż ich synteza

Piszę o tym bo chciałby się dowiedzieć jak duży byłby popyt na cyjanki
tzn. czy dużo osób chciałoby kupić techniczny cyjanek potasu.

Poza tym mam jeszcze wątpliwości natury moralnej w końcu są to
trucizny no ale jeśli w książkach chemicznych piszę się o
doświadczeniah z H2S a biały fosfor jest produktem handlowym ...

Tomasz Żyguła
thomrt@poczta.onet.pl