chemia analityczna-zastosowanie w ochronie srodow.II

Autor: Joanna Moes <joannna_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 May 2004 - 21:29:34 MET DST

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Ale musze powiedziec, ze nie
zrozumieliscie mnie. Ja ksiazki mam ( Minczewski, Marczenko na pólce ;
Alloway na pólce), mam tez wszystkie niezbedne wiadomosci do rozdzielania
kationów i mialam przedmiot, który sie nazywal sie "chemia analityczna
jakosciowa". Ale to wszystko malo, bo nie wiem czy ktos uzywa schematu
rozdzielania kationów i reakcji charakterystycznych gdzies poza labolatorium
dla studentów pierwszego roku chemii czy biologii. A wszczególnosci czy ktos
uzywa tego w ochronie srodowiska do oceny skazenia metalami ciezkimi (Pb, Cd
i Zn).
Asia Moes
Ps. W bibliotece spedzilam juz godziny....