Re: chemia analityczna-zastosowwanie w ochronie srodow.

Autor: Variat <variat_at_interia.pl>
Data: Thu 13 May 2004 - 22:48:53 MET DST

Witam!

> Chcialam sie zapytac czy nie znacie stron internetowych lub literatury,
które pomoglyby mi znalezc praktyczne
zastosowanie metody analizy jakosciowej,
Moge pania wesprzec moja literatura posidam Tadeusz Lipca i Stefana Szmala -
Chemie Analitycznaz 1976r Marczenke tez mam (1975r.). Moge np pani zkserowac
interesujace rozdzialy (ksero po 10gr. od stroy), poniewaz nie mam programu
do rozpoznawania polskiego tekstu.
Sam sie nie zajmuje analityka metali ciezkich, ale sluze uprzejmie swoja
osoba i skromna wiedza.
Nawet analize kationów (lipca) mam zkserowana i jest mi niepotrzebna,
wychodzi kilkanascie stron.

> schematu rozdzielania kationów (chemia analityczna Minczewski, Marczenko)
Schemat rozdzielania moge pani przedstawic (w formie czysto laboratoryjnej)
z ksiazki Pracownia Chemiczna - Analiza Jakosciowa. jest to pozycja, która
uzywalem w technikum chemicznym. bardzo sensownie napisane, to moge nawet
przeslac mailem. (jedna strona)

> aspekt skazenia metalami ciezkimi
Tu sprawa jest juz wybiegajaca poza ramy czystej chemi tzw. mokrej, wiec za
wiele nie pomoge.

Z powazaniem

Grzegorz Tomaszewicz