chemia analityczna-zastosowwanie w ochronie srodow.

Autor: Joanna Moes <joannna_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 May 2004 - 22:32:33 MET DST

Witam!
Aktualnie pisze prace licencjacka z ochrony srodowiska (o metalach
ciezkich), ale mam tam duzo chemii. Chcialam sie zapytac czy nie znacie
stron internetowych lub literatury, które pomoglyby mi znalezc praktyczne
zastosowanie metody analizy jakosciowej, schematu rozdzielania kationów
(chemia analityczna Minczewski, Marczenko). Chodzi mi tu szczególnie o
aspekt skazenia metalami ciezkimi, ale bede wdzieczna za wszystko co mi
podrzucicie :)

Asia Moes