skrypt

Autor: Kazimierz Warminski <kazet_at_uwm.edu.pl>
Data: Mon 10 May 2004 - 12:54:21 MET DST

Witam!
Czytam wlasnie skrypt o higienie srodowiska wiejskiego (na razie nie
wymienie autorow). Duzo w nim "chemii", danych tabelarycznych, reakcji itp.
Interesuje mnie zagadnienie amoniaku w powietrzu.....

Na pewnej stronie czytam: "Wystepujacy w powietrzu gazowy amoniak i
rozpuszczony w parze wodnej w postaci amonowej emitowany jest ..."
Na nastepnej: "Stezenie 1-3 mmol amonu hamuje calkowicie oddychanie roslin"

Albo jestem czepliwy, albo cos pokrecilem. Wg mnie para wodna jest gazem, a
nie mgla wody, a mmol jest jednostka licznosci materii, a nie stezenia. I
ten amon.... :)
Zastanawiam sie czy czytac dalej - dopiero zaczalem.

Kazik Warminski