Re: farby okretowe

Autor: Krzysztof Tritt <agrest_at_terramail.pl>
Data: Sun 09 May 2004 - 00:23:53 MET DST

Z góry napisze ze jestem zupelnie apolityczny i calkiem mi wisi czy bedzie
lewo prawo srodek dól czy góra, acakolwiek jedno mnie zainteresowalo
to nizej

> mam na mysli szczególnie lata gierkowskie. Ciagle pokutuje mit tych
czasów, moim
> zdaniem nieuzasadniony.

Ile masz lat "Variat", tak z czystej ciekawosci chcialbym wiedziec,
bo z tego co czytam to musisz miec ze 20 wiecej ode mnie i "dobrze" wiesz co
sie dzialo i jak mowiono ...

 to skad, PYTAM tak wielkie poparcie jego formacji?

odpowiedz jest bardzo prosta, (historia juz to zna)
po pierwsze - mowi sie zawsze polowe prawdy i polowe klamstwa, (hehehe, byl
taki jeden ktoremu wiele ludzi uwierzylo jak tak gadal)
po drugie - Lepper jest czlowekiem (echhh, politykiem) ktory nie pieprzy w
fachowym jezyku politycznym i to sie niektorym "ludziom" podoba, hehe
szczegolnie tym na wsi , ktorzy wiedza co to "traktor" a nie czterokolowy
ciagnik siodlowy o niezaleznie hamowanych kolach - i on to wykorzystuje :-)

> Minelo 14 lat, a to duzo w tym czasie moga zajsc zmiany w spoleczenstwie.
> Choc popularnosc Oszolomów (samoobrony) mnie niepokoi.

MINIE 100 i nadal TUTAJ bedzie tak SAMO :-)

fakt to nie dyskusja na tej liscie, zatem zeby ja zachemicznic powiedzmy ,
"MOGLI BY ICH WSZYSTKICH OTRUC CYJANKIEM POTASU"
oooooo i juz mamy cos chemicznego :-)

agrest