Re: farby okretowe

Autor: Tomasz Plucinski <tomek_at_chem.univ.gda.pl>
Data: Sat 08 May 2004 - 18:16:39 MET DST

> zlodzieje.
>
> Nie ma innego okre?lenia. najbardziej uderza mnie tupet sentora.

E, tam! Tacy ludzie znajduja sie w kazdym spoleczenstwie. Ale ten czlowiek
zostal wybrany w WOLNYCH wyborach,i to kolejny raz! Tu trzeba zajac sie
mentalnoscia tych wlasnie wyborcow - czyli stanu swiadomosci moich
Rodakow. Niestety, diagnoza powinna byc druzgocaca! Tylko, ze zaden z
dziennikarzy nie odwazy sie czegos takiego powiedziec publicznie - bo
zostanie zagryziony. To zreszta nie pierwszy raz: czy pamietacie pierwsze
wybory prezydenckie w tym kraju? Mazowiecki (nie kocham go zbytnio)
przegral wtedy z Tyminskim... To juz byl symptom. A jaka jest codziennosc
w tym kraju? Zalew zlodziejstwa, prymitywizmu, chamstwa, bezmyslnosci.
Czegos takiego i w takim natezeniu nie ma nigdzie w Europie - nawet w
Rumunii i Bulgarii. No, Europa sie jednak przeliczyla z tym przyjeciem
Polski. Sama sobie wymierzy kare za rozliczne zdrady Polakow w
przeszlosci. Zrobia to moi Rodacy, do ktorych coraz bardziej wstyd mi sie
przyznawac.
tomasz plucinski
Proponowalbym nie kontynuowac watku, bo jest kompletnie OT, chociaz
niezmiernie emocjonujacy (nie potrafilem sie juz powstrzymac: jezdze
sporo turystycznie i coraz bardziej jestem zdruzgotany tym, co widze. A
nie bede sie juz dziwil niczemu...)