Re: farby okretowe

Autor: Variat <variat_at_interia.pl>
Data: Fri 07 May 2004 - 19:54:46 MET DST

> Wlasnie po oglqdaniu audycji pt. "Stoklosa-Smilowo". Dranstwo, banda,
zlodzieje.

Nie ma innego określenia. najbardziej uderza mnie tupet sentora.
Szczególnie, że nie jest to śmród, ale specyficzny zapach. No szczyt
bezczelności i draństwa. Facet mysli, że dając 5000 mijsc pracy jest bogiem.
Otórz nie jest bogiem. Mam nadzieję, że jest trochę Polaków, którzy takie
postacie traktują jak śmiecie. Dla mnie panie Stokłosa jesteś śmieciem.
Pisałem już kilka razy o władzy o ludziach piastujących wyskokie
stanowiska....
Roman masz racje zal gadac, zal gadac...

> Ech, zal gadac...
A co można dzisaj powiedziec o Iraku...?

Pozdrawiam

Grzegorz