Re: Tlenki

Autor: Anna Tylmann <atylmann_at_wp.pl>
Data: Wed 05 May 2004 - 18:48:30 MET DST

> > ble ble ble

Wiecie co - jesteście trochę śmieszni tak samo jak Grześ T., któremu zadałam
to głupie pytanie o tlenki.
Wszyscy piszecie na liste o jakichś niestworzonych rzeczach (czasem muszę
spojrzeć w słownik) a od
odpowiedzi na takie podstawowe pytanie ewidentnie się migacie.
Teraz przed matura moja grupa chemiczna licytuje się kto ma bardziej
wyszukany zbiór zadań a starego
poczciwego "pazdre" wręcz wyśmiewają. Chciałam im to wytknąć tym pytaniem i
mi się udało. Nie sądziłam
jednak że na grupie dyskusyjnej też nie znajdzie się nikt kto podałby
jednoznaczną odpowiedź.

:)

Anna Tylmann
GG 746434