Re: Tlenki

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Wed 05 May 2004 - 00:58:07 MET DST

> A tak swoja droga mam pytanie do "ownera" co oznacza powyzsza uwaga?
> Wyslalem na liste dwa posty w odstepie kilkunastu minut. Pierwszy
> przeszedl a drugi sie chyba nie. Dlaczego. Jedynq roznicq przy wysylaniu
> obydwy postow bylo to, ze przed wyslaniem drugiego program zapytal mnie
> czy chce to wyslac jako "plain text and html", "html code" lub jako
> "plain text". Wybralem te pierwsza opcje.

Zgodnie z regulaminem listy:
http://chemfan.pg.gda.pl/Powitanie/index.html#Regulamin
nie mozna na liste wysylac postow w htmlu, stad ten komunikat.

Andrzej Kasperowicz
ChemFan & Mineraly list-owner
http://www.man.lodz.pl/CHEMFAN/
http://www.man.lodz.pl/MINERALY/

PS. Prosze nie odpowiadac przed cytatem i wycinac nadmiar zbednych cytatow.
PPS. Odnosnie pierwotnej dyskusji: Mn2O7 jest cieklym tlenkiem metalu.