Re: pH-metr

Autor: frankoni <frankoni_at_poczta.fm>
Data: Wed, 28 Apr 2004 19:40:37 +0200

> Do wejscia Sonda podlacza sie elektrode, elektroda byla jakas taka
> zarosnieta krysztalkami (chyba z buforu) to ja oplukalem woda.

Krysztaly pochodzily od elektrolitu znajdujacego sie wewnatrz elektrody.
Z tego co pamientam elektrody wypelniane sa nasyconym roztworem KCl
- zapewne stosowane sa inne elektrolity - bez niego elektroda nie bedzie
dzialac.
Masz tam wlacznik - "Zal",
regulator temperatury - "Temp",
kaliblator - drugie pokretlo,