RE: zadania

Autor: Michal Sobkowski <msob_at_ibch.poznan.pl>
Data: Tue, 20 Apr 2004 10:00:27 +0200

At 09:03 2004-04-20 +0200, Jerzy Baron wrote:

>Rzeczywiście zadanie pierwsze jest sformułowane idiotycznie, a drugie
>jest tak trywialne, że ogarnia mnie przerażenie. Jak to możliwe, że
>Twoje studia mają w nazwie chemia??? Jeśli będziesz decydować w
>przyszłości, jaka żywność jest dobra, a jaka zła, to ja wolę ocenę
>organoleptyczną babci Józi, niż magistra chemii żywności, który nie ma
>pojęcia o ELEMENTARNEJ chemii.
>
>Wojtek
>
>Wojtku,
>1. Monika prosiła o pomoc a nie o śwadectwo wiedzy i umiejetności
>chemicznych.
Jurku, ale to nie jest lista "Rozwiązywanie zadań chemicznych"! Nikt tu nie
zobowiązywał się, że będzie komuś takie zadania rozwiązywał! Wojtka
zaszokował poziom wiedzy chemicznej Moniki i IMHO miał pełne prawo dać
wyraz swoim uczuciom w tym wątku.

>2. Zadanie pierwsze nie jest sformułowane idiotycznie, a Ty nie
>przeczytałeś go uważnie.
Skąd wiesz, jak uważnie czytał to zadanie Wojtek? :-> Ja podzielam jego
zdanie - jest to złe zadanie, a na zadane pytanie nie można udzielić
poprawnie logicznie odpowiedzi ("Największa ilość produktu powstanie w
reakcji a i w reakcji b" ???)! Szczerze mówiąc, brakuje mi tu punktu c, np.
"c) 200 cm3 wodoru reaguje z 200cm3 chloru".

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/