RE: ratownictwo chemiczne

Autor: Krzysztof Grabiński <k.grabinski_at_lacma.com.pl>
Data: Fri, 2 Apr 2004 14:07:55 +0200

to zależy

Jak wiatr wieje od ciebie do koszar to możesz bez większego pospiechu
spakować najpotrzebniejsze rzeczy i poprostu odjechać jak najdalej pod
wiatr.
Jak wieje od koszar w twoją stronę to zależy:
po pierwsze gdzie jest chmura... i jak dlugo juz sie przesuwa, czy zrodlo
zagrozenia jeszcze emituje substancje do otoczenia, jak już to wszystko
określisz to jeszcze spisz testament i spokojnie możesz umierać...
Ale tak serio to wydaje mi sie ze poprostu uciekaj jak najdalej od zrodla
zagroenia i zawsze jak najbardziej pod wiatr.
Pozdro
Krzysiek Grabinski