Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 09:51:57 MET DST

> Widzalem relacje tv.. Krasko meczyl sie z przeczytaniem :-))

Ja też widziałem w teleexpressie, tylko, że to był Orłoś a nie Kraśko :-)

> gratuluje dla pana doktora!!!!!

Gratulacje jak najbardziej, lecz w tym momencie przychodzi chwila refleksji. Jak widać zdolnych ludzi nam nie brakuje, dzierżymy palme pierwszeństwa w konkursach informatycznych, chemików tez mamy zdolnych (gigant numer 17
http://serwisy.gazeta.pl/nauka/1,42547,1923978.html), ale co z tego? Gdzie nasz 23 letni doktor znajdzie prace i co bedzie w niej robil? Zostanie na uczelni? W porzadku, tylko jak wszyscy wiemy, że fundusze na badania sa mizerne, a i starsi "koledzy" doktora pewnie niejedna kłode mu pod nogi rzucą. Wyjedzie za granice? Wowczas ma szanse sie rozwinac i zakosztowac prawdziwej nauki, tylko co nam Polakom z tego przyjdzie, ze wyksztalcilismy zdolnego czlowieka (za nasze podatki), a teraz on pomnaża dobra innego kraju.

Ciekawe czy nasz młody zdolny człowiek korzysta z internetu. Moze ktos kto go zna i zacheci do zapisania sie na Chemfana? Moze podzielilby sie z nami jakimis ciekawostkami. Ja jednak najbardziej chcialbym uslyszec jak widzi swoja przyszlosc.

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/