Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 11:26:24 MET

>jest 8 rano i mimo, iz o tej godzinie wielu z Was jest juz w pracy, itp
>"pelnych energii", to ja jeszcze jestem zaspany i nie rozumiem jednego.
>Jak to pi * 18g ma dac 18cm3?

hehehehe... pi razy oko :-) -> czytaj mniej wiecej. nic tytaj liczba pi nie ma do rzeczy :-) podales temp i cisnienie, a nie sprawdzalem w tablicach dokladnych danych na temat gestosci wody w tych warunkach, przyjalem zalozenie ze 1 cm3 odpowiada 1 gramowi ...
masz zbyt scisly umysl :-))))))
pozdrawiam serdecznie

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny