Autor: Variat (variat_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 15:13:56 MET

> Acha i jeszcze poszukuje odczynników z listy poniżej:D
> Jakby ktoś miał proszę o mail z ceną!

Kolejny chemik w potrzebie...
Jestem przeciwny wymianie informacji na chemfanie o sprzedaży odczynników. Niedawno pewien MaSmA chciał odczynniki do strącania alkaloidów, bynajmniej tak mi się wydaje, choć sam deklarował, że nie do tego. A tu kolejni z zapotrzebowaniem.
Przemawiam do waszego rozsądku. Sprzedając najpierw pomyślcie, nie znacie kupującego.
Potem znowu będą niusy w teleekspresie o utracie rąk przez chmika-amatora lub otruciu kogoś dla jaj.

Lista pana Kuby jest nader interesująca, ciekawi mnie do czego mu są potrzebne:

* Benzen
* Chlorek Rtęci (II)
* Sodu arsenin
* Sodu nitroprusydek
* Wygląda jakby z książki spisywał te listę.

Lista związków do których trzeba mieć zezwolenie jest tak długa właśnie dlatego aby amatorzy nie mieli dostępu do tych odczynników. Wcześniej były posty o tym na liście i musze przyznać, że to rozporządzenie jest potrzebne. Jak ktoś wie coś o chemii to odczynniki sobie zorganizuje, może nie jest to łatwe ale zdecydowanie możliwe.

Pozdrawiam

Grzegorz Tomaszewicz