Autor: Ser Cheese (sercheese_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 14:49:04 MET

> Dzieki. Skorzystam z Twoich skanó :)

to zaden problem :D Musialem tylko zainstalowac skaner :P

swoja droga to forum jest naprawde fajne. Jak ja potrzebowalem pomocy (czy raczej z ciekawosci pytalem sie o taka jedna reakcje, ktora bedziecie brac w kl II LO) to jeden z forumowiczow bezinteresownie wyslal mi kilka skanow dotyczacych tego zagadnienia, za co do dzisiaj jestem mu wdzieczny :) taki prosty gest, a od razu czuje sie lepiej :)

powodzenia przy tym wypracowaniu bo w przeciwienstwie do sytuacji Karoliny Onderko, Ty masz prosta prace :)

Milego dnia!
Adam