Autor: Karolina Onderko (nanorurka_at_op.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 10:23:07 MET

Blagam osoby które interesuja sie chemia a jednocześnie maja troche wolnego czasu o napisanie dla mnie/za mnie zadania domowego na temat alternatywnych źródeł energi do wegla. Blagam!!!

Jesli mozecie to napiszcie to do niedzieli bo w poniedzialek mam to oddac i nie zbyt trudnym jezykiem (jestem w 1 klasie gimnazjum...)

W takim razie ja poprosze, żeby ktos za mnie napisal prace doktorska "Technologiczne wykorzystanie prawidlowosci i anomalii polimeryzacji metakrylanu metylu", bo sama troche sie juz zmeczylam. Nie musi byc do niedzieli, do konca czerwca wystarczy :-)))) Karolina

http://karond.ps.pl
Instytut Polimerów http://ip.ps.pl