Autor: Krzysztof Kupczyński (krzyskup_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 22:48:43 MET

Witam wszystkich ChemFanów!
Dzisiaj podjąłem decyzje o zgłoszeniu się do olimpiady biologicznej, na którą będę musiał napisac pracę badawczą. Niestety (a może na szczęście), bedzie ona wymagała dość dokładnych pomiarów zmian temperatury oraz miareczkowania zawartości węglany sodu w roztworze NaOH. W związku z tym mam pytanie: gdzie mogę zdobyć biuretę (może być nawet bez kranika, bo to najmniejszy problem) oraz termometr o zakresie temperatur 0-100 *C i jaki może być koszt takiego sprzętu?

Pozdrawiam,
Krzuysztof Kupczyński
"Krzyskup"