Autor: Ser Cheese (sercheese_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 18:07:52 MET

> Blagam osoby które interesuja sie chemia a jednocześnie maja troche
wolnego czasu o napisanie dla mnie/za mnie zadania domowego na temat alternatywnych źródeł energi do wegla. Blagam!!!

> Jesli mozecie to napiszcie to do niedzieli bo w poniedzialek mam to oddac
i nie zbyt trudnym jezykiem (jestem w 1 klasie gimnazjum...)

> Anika

hmm...
a nie wieksza satysfakcje mialabys piszac to sama? mozemy pomoc, wyslec Ci na prvi'a kilka skany, ktory napewno Ci pomoze :D Zwroc uwage szczegolnie na schemat, z niego mozesz wiele wywnioskowac.

Adam