Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 19:17:17 MET

On Fri, 5 Mar 2004, Piotr K. Olszewski wrote:

> Tak, pora odswiezyc pamiec o tych czasteczkach- pisal o tym juz Witek
> Mozga w poscie z 30 X 2003.
> :-)

Choc faktycznie z moja pamiecia osttanio jest nie najlepiej, to chyba Witka post po prostu przeoczylem a sam dotarlem do tych wiadomosci inna droga... przepraszam za moje roztargnienie i zamieszanie. :(

Armand

Korzystajac z internetu mozesz umilic sobie czas sluchajac radia.
     \!/                         http:/main.amu.edu.pl/~armand/radio.html
   ( @ @ )

 oOO-(_)-OOo e-mail: armand_at_amu.edu.pl   (URL: http://main.amu.edu.pl/~armand)
EoF