odsiarczanie spalin

Autor: Małgorzata Szulc <gosik_at_gazownia.szczecin.pl>
Data: Tue, 30 Mar 2004 20:33:19 +0200

Witam,

Na początku jako że jestem tu nowa chciałam wszystkich grupowiczów
przywitać !

Mam do napisania projekt i poszukuję informacji na temat odsiarczania
spalin metodą dwualkaliczną. Konkretnie poszukuję schematów
technologicznych, metodyki obliczania bilansów masowych i energetycznych
i każdej innej informacji, która tego dotyczy. Czy ktoś zna może
książki lub artykuły z których mogłabym skorzystać.

Z góry dziękuję.

Gosia.