Re: Najm³odszy doktor chemii.

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Mon, 29 Mar 2004 07:13:43 -0600 (EST)

> Gratulacje jak najbardziej, lecz w tym momencie przychodzi chwila
> refleksji. Jak widaæ zdolnych ludzi nam nie brakuje, dzier¿ymy palme
> pierwszeñstwa w konkursach informatycznych, chemików tez mamy
> zdolnych (gigant numer 17
> http://serwisy.gazeta.pl/nauka/1,42547,1923978.html), ale co z tego?

W rzeczywistosci nr 1, zalezy jak sie liczy. :)

> Gdzie nasz 23 letni doktor znajdzie prace i co bedzie w niej robil?
> Zostanie na uczelni? W porzadku, tylko jak wszyscy wiemy, ¿e fundusze
> na badania sa mizerne, a i starsi "koledzy" doktora pewnie niejedna
> k³ode mu pod nogi rzuc±. Wyjedzie za granice? Wowczas ma szanse sie
> rozwinac i zakosztowac prawdziwej nauki, tylko co nam Polakom z tego
> przyjdzie, ze wyksztalcilismy zdolnego czlowieka (za nasze podatki),
> a teraz on pomna¿a dobra innego kraju.

"Jak planuje karierê naukow±?
W planach ¶wie¿o upieczony doktor ma wyjazd do Stanów Zjednoczonych, aby
wymieniæ do¶wiadczenia z innymi naukowcami, doskonaliæ umiejêtno¶ci,
przeprowadzaæ badania na nowoczesnym sprzêcie, bez bariery finansowej.
Politechnika Rzeszowska planuje wys³anie swojego ambitnego pracownika na
pó³miesiêczny sta¿ do jednego z o¶rodków europejskich."
http://www.gcnowiny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20040326/WEEKEND/403250005

> Ciekawe czy nasz m³ody zdolny cz³owiek korzysta z internetu. Moze
> ktos kto go zna i zacheci do zapisania sie na Chemfana? Moze

Zaprosilem go, ale czy znajdzie czas...

> podzielilby sie z nami jakimis ciekawostkami. Ja jednak najbardziej
> chcialbym uslyszec jak widzi swoja przyszlosc.

jw.

ak