Re: Najm³odszy doktor chemii.

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Mon, 29 Mar 2004 09:51:57 +0200

> Widzalem relacje tv.. Krasko meczyl sie z przeczytaniem :-))

Ja te¿ widzia³em w teleexpressie, tylko, ¿e to by³ Or³o¶ a nie Kra¶ko
:-)

> gratuluje dla pana doktora!!!!!

Gratulacje jak najbardziej, lecz w tym momencie przychodzi chwila
refleksji. Jak widaæ zdolnych ludzi nam nie brakuje, dzier¿ymy palme
pierwszeñstwa w konkursach informatycznych, chemików tez mamy
zdolnych (gigant numer 17
http://serwisy.gazeta.pl/nauka/1,42547,1923978.html), ale co z tego?
Gdzie nasz 23 letni doktor znajdzie prace i co bedzie w niej robil?
Zostanie na uczelni? W porzadku, tylko jak wszyscy wiemy, ¿e fundusze
na badania sa mizerne, a i starsi "koledzy" doktora pewnie niejedna
k³ode mu pod nogi rzuc±. Wyjedzie za granice? Wowczas ma szanse sie
rozwinac i zakosztowac prawdziwej nauki, tylko co nam Polakom z tego
przyjdzie, ze wyksztalcilismy zdolnego czlowieka (za nasze podatki),
a teraz on pomna¿a dobra innego kraju.

Ciekawe czy nasz m³ody zdolny cz³owiek korzysta z internetu. Moze
ktos kto go zna i zacheci do zapisania sie na Chemfana? Moze
podzielilby sie z nami jakimis ciekawostkami. Ja jednak najbardziej
chcialbym uslyszec jak widzi swoja przyszlosc.

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/