Wydawnictwo Adamantan

Autor: Ser Cheese <sercheese_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun, 21 Mar 2004 13:43:29 +0100

Jako, iz to Wy pomogliscie mi dokonac wyboru zakupu tablic tego wydawncitwa
chcialbym przedstawic Wam mail'a jakiego wyslalem do Adamantan
(http://www.adamantan.com.pl), w pelni odzwierciedlajacego moje zadowolenie.

<poczatek>
Pisze, poniewaz chcialbym Panstwu bardzo podziekowac i pochwalic za wydany
produkt jakim sa bezwatpienia wspaniale tablice do chemii i biologii.
Mam je od kilku dni i zdazylem je lekko przegladnac. Znajomy nawet pytal
mnie wyrywkowo z tablic biologicznych (ale bylo smiechu!). Podoba mi sie sam
pomysl, dzieki ktoremu jesli chce uczyc sie czegos juz na pamiec, to
znajduje to w jednym miejscu bez zbednych zdan (jak w podrecznikach). Takze
do rozwiazywanych przeze mnie zadan z chemii tablice sie bardzo sprzydaja,
zwlaszcza spodobal mi sie pomysl opisania na jednej stronie wszystkich
zwiazkow w jakie wchodzi dany pierwiastek i <uwaga!> wraz z warunkami oraz
potrzebnymi do reakcji innymi odczynnikami.
Poza trescia, bardzo przypadl mi do gustu sposob wykonania. Tzn. ksiazka
widac, ze jest solidna i ze sie nie rozleci, ladna kolorystycznie.
Kolejna pochwale sle za sama wysylke. Bardzo profesjonalne opakowanie
pozwolilo oszczedzic ksiazki przed urazami mechanicznymi jakich doznaloby w
czasie transportu przez poczte.
Coz... jestem w 100% zadowolony z zakupionych ksiazek, wiem, ze bede ich
uzywal bardzo czesto i ciesze sie, ze je kupilem. Zaskoczyla mnie takze
nizsza cena, spodziewalem sie granicy 100zl, a tu tylko 80zl :D
(...)
<koniec>

to nie jest reklama, Adamantan mi oczywiscie nic nie zaplaci, za to ze
napisalem tego post'a. Chce za to pokazac tym, ktorzy jeszcze nie maja
takich tablic (np. inni uczniowie LO w moim wieku), ze warto w nie
zainwestowac.

Milego dnia!
Adam

PS.Gdzie moge znalezc errate do tych tablic? Zapewne w wersji
elektronicznej?