Re: Propan i Propen

Autor: Kuba <koscielniak_at_hot.pl>
Data: Thu, 11 Mar 2004 11:16:06 +0100

To było dawno temu i nieprawda :D
 Za czasów jak jeszcze doświadczenia robiłem w garażu bo teraz powoli kończę
 przygotowanie full wypasionego laba :P
 Otwarłem sobie buteleczkę z bromem no i nalałem do zlewki z 20 ml nie
 pamiętam juz dokladnie :) I cześć zużyłem a reszte dałem tacie żeby wziął
do
 łazienki i zrobił mi z tego wodę bromową :) No i mój tatuś potknął się i
 wylał "przypadkowo" na podłogę całą zawartość zlewki. Smród był przez 6
 tygodni w domu ale na szczęście szyko zadziałałem i opary spryskiwalem wodą
 żeby się nie zatruć. No ale teraz jest dygestorium i własny kran więc nie
ma
 problema :D

 Kuba