Re: prosba

Autor: Karolina Onderko <nanorurka_at_op.pl>
Data: Tue, 9 Mar 2004 10:23:07 +0100

Blagam osoby które interesuja sie chemia a jednocześnie maja troche
wolnego czasu o napisanie dla mnie/za mnie zadania domowego na temat
alternatywnych źródeł energi do wegla. Blagam!!!

Jesli mozecie to napiszcie to do niedzieli bo w poniedzialek mam to
oddac i nie zbyt trudnym jezykiem (jestem w 1 klasie gimnazjum...)

W takim razie ja poprosze, żeby ktos za mnie napisal prace doktorska
"Technologiczne wykorzystanie prawidlowosci i anomalii polimeryzacji
metakrylanu metylu", bo sama troche sie juz zmeczylam. Nie musi byc do
niedzieli, do konca czerwca wystarczy :-))))
Karolina

http://karond.ps.pl
Instytut Polimerów http://ip.ps.pl