Biureta

Autor: Krzysztof Kupczyński <krzyskup_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 8 Mar 2004 22:48:43 +0100

Witam wszystkich ChemFanów!
Dzisiaj podjąłem decyzje o zgłoszeniu się do olimpiady biologicznej, na
którą będę musiał napisac pracę badawczą. Niestety (a może na szczęście),
bedzie ona wymagała dość dokładnych pomiarów zmian temperatury oraz
miareczkowania zawartości węglany sodu w roztworze NaOH. W związku z tym mam
pytanie: gdzie mogę zdobyć biuretę (może być nawet bez kranika, bo to
najmniejszy problem) oraz termometr o zakresie temperatur 0-100 *C i jaki
może być koszt takiego sprzętu?

Pozdrawiam,
Krzuysztof Kupczyński
"Krzyskup"