Siarczan dietylu

Autor: Dumin <domin54_at_wp.pl>
Data: Sun, 7 Mar 2004 16:12:39 +0100

Witajcie,

  W jakich warunkach powstaje ester siarczan dimetylu?
  Chodzi mi mianowicie o to, jaka mam pewnosc ze podczas mieszania
  alkoholu z kwasem siarkowym on nie powstaje, bo przeciez jest bardzo
  toksyczny? Sa jakies czynnosci ktorych nie powinienem robic
  z mieszanina alkoholu etylowego i kwasu siarkowego zeby to nie
  powstalo?

--
Pozdrowienia,
 Dumin                            mailto:domin54_at_wp.pl