Autor: Andrzej Kasperowicz (andyk_at_spunge.org)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 14:08:04 MET

> Moze to niezbyt madre pytanie..ale
> jaka "ogolnie dostepna" substancja ma zapach zblizony do fenolu?
> Nie chce kupowac fenolu tylko po to zeby sobie "powachac"
> a jednak chcialbym wiedziec jak on pachnie, "tak na przyszlosc".
> Moze wlasnie jakies tworzywa sztuczne palone daja taki zapach? Co?

Kiedys farby plakatowe (szczegolnie te, ktore mialy pastowata, kleista konsystencje) byly o dziwo konserwowane fenolem i taki wlasnie mialy zapach, nie wiem jak obecnie...

Niektore szczepionki byly tez konserwowane fenolem, ale trzeba wiedziec ktore (chociaz sklad pewnie by sie w internecie dalo odszukac), prawdopodobnie jego ilosc bylaby jednak za mala, zeby go w nich poczuc zmyslem wechu.

ak