Autor: Szymon Nowak (hrabia_de_monte_christo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 23:04:04 MET

Prawdopodobnie
roztwor
jest zbyt slabo zakwaszony. Ja startowalem z ok. 30% kwasu siarkowego i jeszcze dodawalem kroplami stezony.

Przy ponownej próbie w której dodałem dwa razy mniej kwasu siarkowego doświadczenie wyszło ... Rtęć rzeczywiście mogłby być zanieczyszczona amalgamatami, bądź co bądź była techniczna i przeleżała zamknięta w szklanej buteleczce otoczonej blaszaną puszką ponad 15 lat ...

Pozdrawiam
Szymon Nowak