Autor: Stanisław Popiel (popiels_at_wp.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 21:06:12 MET

       Mam zamiar wysłać sporo danych na temat BST (zgodnie z obietnicą - do tablic Mizerskiego), ale wiem, że nie powinienem tego wysyłać w formie załącznika, a tylko w formie zwykłego tekstu. W związku z tym zamierzam skopiować dokument WORD-owy i wkleić jako zwykły tekst do E-maila. Lenistwo nie zna granic: nie chcę po prostu przepisywać swojego dokumentu. Proszę o przypomnienie, jak wielkie pliki można wysyłać - bo bardzo możliwe, że mimo to będę musiał swój tekst podzielić na fragmenty.

        S.P.