Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojtex_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 19:05:02 MET

Witek Mozga wrote:

> To co narysowano to nie substytucja, ale addycja, ponadto narysowana
> w sposob zupelnie nieodpowiadajacy prawdzie. Niech zniknie to czym
> predzej z serwera, żeby nie gorszyło maluczkich.

Nie włączałem się do dyskusji, ale gdy zobaczyłem tę reakcję o mało nie dostałem zawału. Może szkoda... W taki sposób nigdy nie zrozumie się, w jak reagują związki chemiczne ze sobą. Niby dlaczego chlorowodór ma się rozpaść na jony? Dlaczego w etenie przeskakuje para elektronowa na jeden z atomów węgla??? Co jest przyczyną takiego zachowania się tych związków??? To jest prosty przykład, a co w przypadku bardziej skomplikowanych zachowań? Magia, magia, magia...

Wojtek