Autor: Maciej Haranczyk (maharan_at_chem.univ.gda.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 03:23:17 MET

Czy wie ktos z Was gdzie na sieci mozna kupic model DNA ? Chodzi mi o taki dobrze wykonany, min 6 par zasad, na statywie, najlepiej w cenie do 200$.
Jedyne co sam znalazlem to model do samodzielnego zlozenia + statyw ale na zdjeciu przypomina zestaw, ktory juz mam. Ten zestaw co mam jest troche tandetny, cala fragment sie giba i nie widac dobrze gdzie jest duzy a gdzie maly rowek.

Pozdrawiam
Maciek

--

 Maciek Haranczyk