Autor: Andrzej Kasperowicz (andyk_at_spunge.org)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 19:40:35 MET

> Przykłady w załączniku. ktory niestety musze wyslac tylko
> zainteresowanemu.
> Mam nadzieje ze te moje przykłady pokażą różnicę prosze przyjżeć się
> dokładnie

Wyzej wzmiankowane rysunki znajduja sie pod nizej wymienionymi adresami. Substytucja nukleofilowa jednoczasteczkowa SN1: http://meteoryty.pg.gda.pl/rozne/rozne/SN1.gif Substytucja nukleofilowa dwuczasteczkowa SN2: http://meteoryty.pg.gda.pl/rozne/rozne/SN2.gif

ak

PS. Plik pocztowy z zalacznikiem zawierajacym te rysunki jaki otrzymalem na priva zajmowal 265 kB - takie sa skutki umieszczania rysunkow w wordzie (plik worda niespakowany mial ponad 3 MB! :)).