Autor: Ser Cheese (sercheese_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 10:36:43 MET

Adamantan,

> Prawdopodobnie w 2004 bedzie sie roznic tylko o bledy i spostrzezenia
> nadeslane przez ChemFanow, byc moze dzial BST troche sie rozwinie,

ale na forum jestem od niedawna i nie widzialem takiego topic'u, chyba ze jest to na stronie ChemFan'a...
popatrze jak... wroce, bo ide zaraz na konkurs chemiczny :) ale jesli np wydawnictwo konczy juz kolejne wydanie i np. za miesiac czy dwa pojawi sie w sklepach, to moglbym poczekac. Ale jesli ma to byc pol roku albo wiecej, to jestem niecierpliwy :)

> Mozesz zreszta wygrac Tablice zamiast je kupowac, musisz tylko znalezc
troche
> bledow lub nadeslac jakies celne uwagi i spostrzezenia, a zatem pozycz
Tablice
> od kogos, znajdz bledy i bedziesz mial je za darmo... :)

tylko, ze u mnie raczej nikt nie ma takich tablic :) zostaje mi chyba tylko kupno

Adam