Autor: Andrzej Kasperowicz (andyk_at_spunge.org)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 01:14:44 MET

> Ja jestem posiadaczem poprzedniego wydania Tablic i jestem z nich
> ogromnie zadowolony. Moze jeszcze gdyby byly temperatury wrzenia
> potrzebnych mi kiedys skladników olejków eterycznych, to byloby jeszcze
> lepiej, ale zastrzezen nie mam prawie zadnych. Sam znalazlem kiedys jeden
> blad, ale niestety juz po konkursie.

Nic straconego, informowalem przeciez:
http://lists.man.lodz.pl/pipermail/chemfan/2004/01/6045.html , ze w dalszym ciagu mozna nadsylac bledy i inne swoje spostrzezenia odnosnie wszystkich Tablic, nie tylko chemicznych i w miare mozliwosci jakas nagrode wydawnictwo przydzieli, byc moze wlasnie Tablice Chemiczne, szczegolnie jesli sie o nie konkretnie poprosi. :)
Najlepiej oczywiscie tych bledow szukac juz w nowym wydaniu Tablic, bo jesli sie znajdzie w starym to moga sie one powtarzac z poprzednio znalezionymi i takie bledy nie beda uwzglednione.
Poniewaz jednak konkurs dotyczyl tylko Tablic Chemicznych, a obecnie mozna szukac bledow rowniez w innych tablicach, zatem powyzszy problem nie bedzie dotyczyl wszelkich starych wydan tablic innych niz chemiczne.

ak