Autor: Krzysztof Kupczynski (krzyskup_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 22:36:50 MET

Ja jestem posiadaczem poprzedniego wydania Tablic i jestem z nich ogromnie zadowolony. Moze jeszcze gdyby byly temperatury wrzenia potrzebnych mi kiedys skladników olejków eterycznych, to byloby jeszcze lepiej, ale zastrzezen nie mam prawie zadnych. Sam znalazlem kiedys jeden blad, ale niestety juz po konkursie.
A wracajac do tematu, mialem takze mozliwosc poslugiwania sie "Malymi tablicami" i wiem, ze czasami dane w nich zawarte sa niewystarczajace. "Duze tablice" moim zdaniem sa lepszym wyborem dla osoby choc troche zainteresowanej chemia i moga sie stac nawet bardzo ciekawa lektura.

Pozdrawiam,
Krzysztof Kupczynski
"Krzyskup"