Autor: Ser Cheese (sercheese_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 21:29:16 MET

> W zwiazku ze znacznym zainteresowaniem niektorych laureatow konkursu
"Tablice Chemiczne"

hej!

po pierwsze, dziekuje za zwrocenie uwagi na tablice firmy Adamantan :)

po drugie, mam pytanie :)

zauwazylem, ze w ofercie znajduja sie "tablice chemiczne" oraz "male tablice chemiczne". Czym one sie roznia? W opisie pisze, ze male sa dla liceum, a duze dla studentow i ambitnych uczniow :P Czy jesli moge sobie pozwolic na drozsza wersje, to warto taka mi od razu zakupic? No bo roznica w ilosci stron jest jak kazdy widzi ogromna! Czy tez jako, ze jestem w liceum, to z wielu rzeczy nie skorzystam, a kiedy beda mi w koncu potrzebne, to bedzie juz kolejne n-te wydanie? Co radzicie? :)

Adam

PS. Piszecie takze, o nowych wydaniach. Wiem, ze to pytanie do Adamantan, ale za jednym razem spytam sie tu :) Najnowsze wydanie to 2003, moze poczekac na 2004? :)