Autor: Grzegorz Variat (variat_at_interia.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 01:06:00 MET

Na początek muszę przeprosić Pana Andrzeja Kasperowicza. Rozumiem, że uwagi o grupowiczach powinny być przesyłane na prywatne adresy, ale nie jestem w stanie dalej spokojnie czytać maili pana Jakubca. Chciałbym przedstawić swoje zdanie.

Grupowicze zrozumcie pana Jakubca. Mądry, pozjadał wszystkie mózgi, ma prawo rugać sobie innych grupowiczów, w końcu jest Olimpijczykiem. (Wydaje mi się ze z tym nazwiskiem już się spotkałem.)

Teraz moje zdanie:
Jestem grupowiczem ChemFana już kilka lat, od niedawna przesyłam swoje maile. Zawsze śledzę wypowiedzi grupowiczów i z wszystkich najbardziej irytuje mnie postać pana Jakubca. Człowieku nie masz monopolu na mądrość. Nie jesteś najlepszym chemikiem w kraju. Jak masz raczyć nas wypowiedziami niemalże idiotycznymi to prośże weź sobie lepiej Boyda przeczytaj go po raz enty przed snem. Dzięki temu zabiegowi zaoszczędzisz mi kłopotów z krążeniem. A myślę, że kilku grupowiczów też lepiej sie poczuje. Nie będę przytaczać tu wszystkich twoich wpadek, już chciałem włączyć się w dyskusję po twojej wypowiedzi na temat filtrów podczerwieni (wątek Emila Slaczka z 10.2003r). Znam troszkę tę tematykę i takie filtry się stosuje, jak nie wiesz to zamilcz! A twoje ostatnie wypowiedzi... brak mi słów. Pokory troszkę człowieku, pokory.

Jeszcze raz przepraszam admina.
Grzegorz Tomaszewicz