Autor: agnieszka dorabiała (agatril_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 20:01:43 MET

Witam!Interesują mnie informacje dotyczace oceny organoleptycznej i fizyko-chemicznej podpuszczki i zakwasu. Jestem w trakcie zaliczenia przedmiotu Linie produkcyjne. Moim zadaniem jest stworzenie linii produkcji serka miękkiego z mleka koziego.Niestety nie byłam w stanie zdobyć potrzebnych wiadomości o wyglądzie podpuszczki i zakwasu stosowanych w produkcji.Proszę o jakiekolwiek informacje na ten temat lub literaturę, w jakiej mogę to znaleźć.Dziękuję i pozdrawiam!

W styczniu wyjątkowe "Zwierciadło" do czytania we dwoje. Dla kobiet i mężczyzn będących W DRODZE - do rozumienia samych siebie i siebie nawzajem. < http://klik.wp.pl/?adr=www.zwierciadlo.pl&sid=88 >