Autor: Krzysiek Jakubiec (jkrzys_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 17:36:52 MET

Nie dalej jak 01/06/2004 09:30 PM, Indywiduum molekularne Stanisław Popiel napisało:

> Panie Krzysztof!
> Niepotrzebnie się tak mądrzysz i wyzywasz Kazimierza Warmińskiego
> "Indywiduum", bo nie uwzględniłeś różnicy oporów przepływu gazu w obu
> wylotach z "Y" lub "T "!!
> Stanisław

Wobec tego przepraszam Kazimierza Warmińskiego, że wyzwałem Go indywiduum przez małe "i" .
Jednocześnie dziękuję za przypomnienie, że po "indywiduum" miałem dopisać "molekularne". (Ale i tak trzeba będzie jeszcze jeden wyraz dopisać, bo rozdzielne jest imię od nazwiska)

W większości przypadków rozdzielnik Y lub T wystarcza do w miarę równomiernego rozdziału przepływającego medium. A gdyby zaszła taka potrzeba to można próbować korygować natężenie strumienia wypływającego medium za pomocą ściskaczy nałożonych na rurkę (wężyk) z tworzywa sztucznego.

Krzysiek Jakubiec

--
"Dwie rzeczy sa nieskonczone - Wszechswiat i ludzka glupota.
Co do tej pierwszej istnieja jeszcze watpliwosci" A. Einstein