Autor: Stanisław Popiel (popiels_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 19:23:31 MET

> Mam do szanownego grona pytanie jak najlepiej sprawdzic czystosc
fenyloacetonu ??

        Proponuję poddać analizie na chromatografie gazowym - za pomocą tego urządzenia można określić nie tylko stopień czystości, ale również określić rodzaj i ilość zanieczyszczeń.

        Osobiście pracuję na chromatografie gazowym z detektorem emisji atomowej i stale prowadzę analizy różnych substancji organicznych, ale tej Twojej "substancji" nie chciałbym analizować, bo to jest surowiec (półprodukt) do syntezy amfetaminy; obawiam się, że praca z takimi substancjami może być nielegalna lub limitowana przez odpowiednie komisje w Ministerstwie Zdrowia (lub innym Ministerstwie - po prostu nie znam Ustawy Rządowej, w której jest mowa na jakich zasadach można uzyskać zgodę na pracę z tego typu substancjami). Wiem tylko, że uzyskanie zgody na pracę z tego typu substancjami, jest procesem bardzo długotrwałym i złożonym.

        Stanisław